Koronaan liittyvä poikkeustila on aiheuttanut monelle niin taloudellisia kuin yksityiselämän haasteita ja pandemian vaikutukset vaikeuttavat arkea.  Moni asia ei kuitenkaan voi odottaa pandemian ohimenoa. Meille on hyvin tärkeää, että toimintamme jatkuu mahdollisimman normaalisti, mutta kuitenkin turvallisesti. Tämän vuoksi toimintamme on sopeutettu korona-ajan erityisolosuhteisiin varmistamalla turvallinen asiointi.

 

Etätapaaminen

Pandemian jatkuessa moni välttää lähipiirin ulkopuolisia tapaamisia. Olemme huomioineet tämän tarpeen toiminnassamme, jonka vuoksi suurin osa toimistomme tapaamisista on pandemian puhjettua järjestetty etäyhteyksin Teamsin välityksellä. Ennen tapaamista asiakasta ohjeistetaan sähköpostitse, jotta etätapaaminen sujuu mahdollisimman helposti.

Olemme myös huomioineet niiden asiakkaiden tarpeet, joille etätapaaminen ei ole mahdollinen. Asiakkaan toiveesta tapaaminen voidaan järjestää myös toimistollamme. Tällöin huomioidaan turvavälit ja tarjolla on niin kasvomaskeja kuin desinfioivaa käsihuuhdetta.

 

Sähköinen allekirjoitus

Etätapaamisten yhteydessä asiakkaan tunnistus ja tarvittavien asiakirjojen allekirjoitus hoidetaan sähköisesti. Turvataksemme asiakkaidemme arkaluonteiset tiedot olemme ottaneet käyttöön sähköisen allekirjoituspalvelun, jossa asiakas tunnistetaan vahvasti pankkitunnuksella tai mobiilivarmenteella. Sähköinen allekirjoituspalvelu helpottaa etäasiointia ja on myös asiakkaan näkökulmasta helppokäyttöinen ja turvallinen.

Otamme vallitsevan tilanteen vakavasti ja tämä näkyy myös toiminnassamme. Seuraamme viranomaisten ohjeita ja suosituksia, joita noudatamme toimistomme jokapäiväisessä arjessa.

Ota meihin rohkeasti yhteyttä, jos tarvitset apuamme.

Lisätietoa palveluistamme löydät täältä.