Avainsana: reklamaation laatiminen

Reklamoi oikein!

13.3.2024|

Reklamointi on ostajan tärkein tehtävä virhe- tai riitatilanteissa. Virhe voi olla esimerkiksi kosteus- tai homevaurio kylphhuoneessa, luvaton rakentaminen tai virheellinen pinta-alatieto. On erittäin tärkeää, että reklmaatio tehdään oikein ja oikea-aikaisesti. Reklamaation tekeminen voi tuntua monimutkaiselta, joten olemme nostaneet esiin tähän keskeisiä seikkoja, jotka tulee huomioida reklamaatiota laadittaessa.

Kuinka nopeasti reklamaatio on tehtävä kiinteistön kaupassa?

1.2.2018|

Voiko ostaja menettää oikeuden esittää vaatimuksia myyjälle vaikka myyjän vastuu-aikaa on vielä jäljellä? Voiko ostajalla taas olla oikeus esittää vaatimuksia myyjälle vielä myyjän vastuu-ajan umpeuduttua? Näistä asioista kirjoitan alla tarkemmin. Kiinteistön kaupassa myyjän kaupanvastuu on viisi vuotta Kiinteistön kauppaan sovelletaan

Go to Top